Star Wars Game Centrum

 
Attack Squadrons Battlefront Star Wars 1313 Star Wars Kinect The Old Republic The Force Unleashed 2 LEGO Star Wars The Force Unleashed KotOR 2 Clone Wars Adventures Clone Wars Empire at War KotOR Battlefront 2 Battlefront Star Wars Galaxies Republic Commando Jedi Knight: Jedi Academy

Star Wars: The Old Republic

» E3

Nové poznatky z E3, před E3:) Zdroj Darth Hater a Gamespot

  

- Twi-lek - hratelná rasa (dalo se čekat)

- Chiss - hratelná rasa (velmi pozitivní překvapení, rasa známá především z knižního vesmíru)

- Každý hráč bude mít svou vlastní vesmírnou loï podle povolání, a bude sloužit jako jeho domov, transport a operační základna

- PvP se bude odehrávat ve válečných zónách (War zones), které budou rekonstruovat největší bitvy ze světa tOR. První odhalená válečná zóna je na planetě Alderaan, a bude se pravděpodobně jednat o bitvu ukázanou v traileru Hope, která se odehrála před Coruscantskou smlouvou, tedy před tím, než samotná hra.

- Rytíř Jedi a Jedi Consular zatím nebyli v předváděčce dostupní, možná se změní během E3

- Počítejte s tím, že některé skutečnosti se mohou do Jara 2011 ještě změnit ;)

 

Výsadkář a pašerák

 

- Jako výsadkář (Trooper) začínáte svou kariéru na Ord Mantellu, a jste nejnovější člen republikového speciálního komanda Havoc. Úvodní scéna povolání Výsadkáře vás posadí přímo k řízení obrovského „walkera" mířícího do válečné zóny.

- Zato náš pašerák (Smuggler) je twi-lecká kapitánka ne nepodobná Hanu Solovi, která zrovna přistála na Ordu s nákladem zbraní pro republikovou pevnost. Naneštěstí pro obě povolání, jsou zrazeni svými kontakty, jež se připojili k místním separatistům bojujícím za nezávislost. Vašemu pašerákovi ukradnou loï a výsadkářům hacknou artilerii. Musíte se tak pohybovat po zemi, protože by vás stejně sestřelili z oblohy, stejně jako výsadkáři, jejichž „walker" byl zcizenou artilerií zničen

 

  

- „Je nám řečeno zaměstnanci LucasArts, že v aktuální verzi hry, když bojujete s jinými nepřáteli, vybavenými blastery, tak můžete v podstatě precizně načasovat svou sniperskou střelbu na chvíli, kdy nepřátelé nabíjejí, abyste se vyhnuli zranění." To zní jako možnost přerušení konverzace v Mass Effect 2 okamžitou akcí, ale rovnou v boji, nejen při konverzaci.

- Poručík Tavus (z komiksu Threat of Peace) je velitel jednotky Havoc, respektive váš velitel, pokud si zvolíte povolání výsadkáře.

- Povolání výsadkář spoléhá hlavně na náboje, což je změna oproti dřívějšku, kdy využíval akční body. Granáty, zásah pažbou, to vše spotřebovává zásobníky s náboji

- Konverzační bonusy - jedná se o aktuální náhradu za získávání bonusů podle orientace k temné nebo světlé straně Síly. Získáte je právě konverzací, pokud nezvolíte přímou akci. Na této funkci se doposud pracuje, proto zatím neovlivňuje Sílu.

 

  

- Pašerák využívá většinu schopností právě z krytů, a jeho akční body tvoří body energie, které získává základními útoky a spotřebovává těmi pokročilejšími

- Všechny postavy ve hře mají nějakou rychle léčící schopnost, kterou mohou použít mimo boj, aby snížili čas potřebný k uzdravení

 

Námezdní lovec a imperiální agent

  

- V případě námezdního lovce začínáme jako postava rasy Rattataki, která se snaží získat pozornost Huttů, aby ji podpořili (zřejmě finančně i výbavou) ke vstupu do „Velkého lovu", intergalaktická námezdní soutěž, která se odehrává každých 10 let a slibuje výherci velké bohatství

- Náš imperiální agent, chisské rasy, má ze začátku za úkol infiltrovat huttský palác, zatímco se bude vydávat za ctěného hosta a přesvědčit okolní bandity, aby spojili své síly s Impériem. Protože Huttské ilegální aktivity monopolizují místní hodnotný obchodní sektor, a profity z tohoto sektoru právoplatně patří jen a jen Impériu

 

  

- „Imperiální agent je velmi smrtící, když je v krytí, a může způsobit devastující zranění, ale aby tak učinil..." tyto krycí schopnosti, ač velmi silné, jsou potencionálně velmi nebezpečné při použití, protože nutí agenta vystrčit svou kůži na trh na pár krátkých sekund, během kterých hledá svůj cíl - čas, kdy není postava v krytí a může dostat na frak

- Pašerák a imperiální agent jsou zranitelní, pokud nejsou v krytí nebo jim vpadnete do zad/obejdete. Agent je blíže nájemnému vrahovi a pašerák zvědovi

-  U schopnosti „Shiv" (drahý útok pomocí vibronože, zato ultimátní) je naznačeno, že může být používána mimo Stealth, kromě použití ve Stealth, jež jsme viděli na podzim. Možnost odstřelovat získává agent pouze v krycí pozici

- „...zahráli jsme si krátkou mini hru k nalezení dobrých míst k umístění odposlouchávacích zařízení, abychom mohli lépe odposlechnout vůdce slumu (Hutt Nemro)." - to je první zmínka o in-game mini hře, které se jen velmi vzácně objevují v MMO

 

  

- „V boji nemůže agent, podobně jako pašerák, přežít plný frontální útok po dlouho dobu, musí okamžitě najít krytí. Nicméně v krytu se zdá, že agentovi devastující odstřelovací a laserové schopnosti jsou velmi efektivní při podpoře v boji." Agent může laserem označit nepřítele a zvýšit tak zranění, která cíli způsobí. (Podobné schopnosti hunters mark ve World of Warcraft)

- Na rozdíl od výsadkáře nemusí námezdní lovec po střelbě nabíjet, místo toho mu ve zbroji narůstá teplota po nepřerušované palbě, kterou musí pravidelně odvětrat, aby mohl pokračovat v útoku.

- „... v tomto případě jsme se vzdali bonusu za konverzaci a zvolili jsme v dialogu možnost podobnou epizodě 4 - Nová naděje, kde legendární padouch Greedo ve speciálním DVD vydání vystřelí jako první." Toto je velmi podobné možnosti zabít Kapitána z dřívějšího gameplay videa, je to další příklad možnosti v dialogu, po které následuje akce místo řečnění. Moudří znají tuto možnost z Mass Effect 2

 

Sithský válečník a Inquisitor

  

- Sithský válečník začíná svou kariéru jako akolyta na Korribanu sloužící zahořklému, naštvanému dozorci, který má na starosti trénink vás a několika dalších akolytů, včetně Vemrina (učeň mocného Sith lorda). Dozorce vám bez obalu vysvětlí, že všichni akolyti vás převyšují a jsou vaši nepřátelé, hlavně Vemrin, a vyzdvihuje, že ho musíte zabít při první příležitosti nebo on zabije vás

- Inquisitor podléhá jinému dozorci a je členem kasty otroků (skupina méněcenných, kteří nejsou pořádné sithské krve, ale byli přijati jednoduše proto, že jsou citliví na Sílu). V podstatě je naznačeno, že sithské řady řídnou, proto byly podmínky pro přijetí do akademie sníženy.  Brzy se ukáže, že má inquisitor možnost stát se učněm mocného sith lorda, ale o tuto pozici bude muset bojovat s dalšími ambiciózními rekruty

- Sith Inquisitor je zranitelný během boje s chladnými zbraněmi (nože/světelné meče)

 

  

- „V bitvě má Sith Inquisitor zajisté velmi mocné schopnosti, a jako výhodu světelný meč, ale zdá se, že má problém ustát hromadný útok chladnými zbraněmi od více nepřátel."... „Toto povolání se nám zdá, že nejlépe sedne k námezdnímu lovci nebo sithskému válečníkovi, který pokryje přední linii, zatímco inquisitor sesílá zářivou elektrickou smrt z dálky."

- Akční body Sith Inquisitora se nyní nazývají „rage points" (vztek)

- „... nemohli jsme napadnout schopností „force charge" každého nepřítele, kterého jsme potkali, poněvadž naši nepřátelé se shlukovali ve skupinách (mocný „leaping attack" vyžaduje, abychom stáli v určité dálce od cíle)" - Schopnost Force Charge má minimální vzdálenost velmi podobnou schopnosti Charge u Warriora ve hře World of Warcraft. (Force Charge je známý doskok k cíli s okamžitým útokem)

- „... na cestě k našemu nadřízenému jsme narazili na Vemrina, který nás konfrontoval a dovolil si nám nabídnout možnost, abychom byli jeho poddaným." - tohle je nový způsob „narušení příběhu", který jsme zaznamenali na podzim

 

V průběhu výstavy budeme průběžně doplňovat novinky.